توهمات ابدی

به کاریکاتورها فقط نخندید!

توهمات ابدی

به کاریکاتورها فقط نخندید!

دشمن دانا به ز نادان دوست...

من با اینکه عرصه سیاست ایران را عده ای دوست نادان گرفته اند کاری ندارم. مساله من این است که از دشمن هم شانس نیاوردیم و یک دشمن نادان تر از دوست گیرمان افتاده!
یک شب خوابیدیم صبح بیدار شدیم دیدیم عربستان و هم پالکی هایش هم مثل ما شب گذشته را خوابیده اند اما صبح تصمیم گرفته اند رابطه خود را با قطر قطع کنند. اصلا به ما چه ربطی داردکه کشورهای منطقه چه کار میکنند؟! ما در امور آنها دخالت نمی کنیم! گفتیم ان شاءالله که خیر است.
چند هفته بعد متوجه شدیم که دشمن خونی ما در منطقه یک بسته پیشنهادی 13 بندی را فرستاده قطر و گفته که اگر می خواهی با تو رابطه داشته باشیم این 13 مورد را رعایت کن! توجه بفرمایید تحریم شده بسته پیشنهادی نفرستاده، تحریم کننده فرستاده!! یکی نبود آنجا بگوید دشمن نادان عزیز، مگر آن زمان که قطع رابطه میکردی فکرهایت را نکرده بودی که الان بسته پیشنهادی می دهی؟! گفتیم حتما سابقه دوستی و همسایگی ایجاب کرده که خودشان بسته پیشنهادی بدهند! بعد هم تحریم شده زد زیر بسته پیشنهادی تحریم کننده و تحریم کننده را رسما ضایع کرد: 

خدمت کودتاچی عربستان
شیخ محمد بن سلمان آل سعود

آقا ما به چه زبانی بگوییم نمیخواهیم با شما و متحدانتان رابطه داشته باشیم؟! جمع کنید کاسه کوزه تان را! تحریم کردی بسته پیشنهادی هم میدهی؟! من خودم اگر ازین تحریم ضرر ببینم خودم با بسته پیشنهادی جلو می آیم!!

بی احترام
تمیم بن خلیفه آلی ثانی

باز ما گفتیم اصلا به ما چه ربطی دارد که چه کسی به دیگری چه پیشنهادی می دهد؟ مگر ما چه کاره مردم هستیم؟!
داستان اینجا اوج میگیرد که دوباره آمده و پیشنهاد 13 بندی خودش را اصلاح کرده و در 6 بند تقدیم تحریم شده کرده! یعنی از دشمن هم شانس نیاوردیم و یک دشمن نادان گیرمان افتاده! 
احتمالا قطر روی این 6 بند هم کامنت میگذارد و برمیگرداند و بعد مدتی باز عربستان بسته پیشنهادی را بازمیگرداند با این مضمون:

خدمت امیر محترم قطر رفیق عزیزتر از جان
حضرت شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آلی ثانی دامت برکاته

از آنجا که درخواستهای کشورهای حقیر نظر حضرتعالی را به خود جلب نکرد بسته پیشنهادی جدیدی تقدیم حضور کرده ایم که از 6 بند به 3 بند ذیل کاهش یافته است:

1- علاوه بر حمایت از گروههای تروریستی القاعده و طالبان، خواهشمندیم از داعش هم حمایت کنید. راستش از اول هم ما مشکلمان همین بود که چرا از دست پروده ما در منطقه حمایت نمی کنید؟ 
2- به همراه این بسته پیشنهادی دو فروند کشتی حامل هدایای ناقابل تقدیم می شود که خواهش مندیم آنها را بپذیرید و روابط را مجددا با ما از سر بگیرید. لازم به ذکر است پذیرفتن این مورد خط قرمز ماست و اگر نپذیرید به زور متوسل می شویم و جبرا با شما رابطه برقرار میکنیم!
3- در صورتیکه پیشنهادات فوق نظر حضرتعالی را جلب ننموده آماده دریافت نظرات ارزشمند گرامیتان می باشیم

ارادتمند شما
محمد بن سلمان آل سعود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.