توهمات ابدی

به کاریکاتورها فقط نخندید!

توهمات ابدی

به کاریکاتورها فقط نخندید!

اندر احوالات مبارزه خر ملانصرالدین با ویروس کرونا

 صبح طبق روال همیشگی از خواب بیدار شدم و بعد از شستن دست و صورت به هفت روش سامورایی قصد خرید نان کردم. همسرم درحالیکه نایلون بزرگ نان را آماده میکرد جواب سلامم را داد و گفت بقچه پارچه ای مخصوص نان را شسته و روی رخت آویز است. پیش ازینکه به سمت رخت آویز بروم پرسید:

-          دستهاتو شستی؟

-          بله، همین الان به همان روشی که گفتی شستم.

-          رخت آویزهم با وایتکس ضد عفونی کردم. دست نشسته به بقچه نون دست نزنی!

-          نه، حواسم هست.

بقچه را برداشتم و خواستم در نایلون بگذارم که متوجه شدم نایلون بوی وایتکس میدهد!

-          اینم با وایتکس شستی؟!

-          بله.

-          بوی وایتکس میده.

-          یه مقدار درشو باز بذار بوش بپره. ازینکه کرونا بگیریم بهتره!

آمدم صندلی کنار میز را بیرون بکشم که مجددا با جیغ همسرم برق از سرم پرید:

-          دست نزن! میخوای بری نون بخری دست میزنی به صندلی آلوده؟! بذار خودم صندلی رو برات میکشم بیرون.  ادامه مطلب ...